techira

تعریف پلتفرم داده مشتری (CDP) و تفاوت آن با CRM

CDP یا همان پلتفرم مدیریت داده به تجزیه و تحلیل عمیق رفتار مشتری، از تمامی داده‌ها و...

معرفی اپلیکیشن‌های طراحی قالب پست اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از شاخه‌های پرطرفدار و محبوب برنامه‌نویسی به شمار می‌آید....

انواع بازاریابی

روش های مختلفی برای بازاریابی جود دارد و شما به عنوان مدیر بخش مارکتینگ یک سازمان باید...

مزایای وفاداری مشتری

یکی از اهدافی که تیم فروش هر شرکتی دنبال می کند، حفظ مشتریان قدیم و ایجاد حس وفاداری...

تفاوت بازاریابی و فروش

بخش فروش روی فروش محصولات و خدمات تمرکز شرکت دارد، ولی بخش بازاریابی به دنبال افزایش...

آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش

در این مقاله به بررسی تعریف دقیق و علمی بازاریابی و فروش و معرفی تکنیک‌های آن‌ها می‌پردازیم...

پرتال سازمانی برای کسب‌و‌کارها چه مزایایی دارد؟

افزایش تعامل تیمی، یکپارچگی اطلاعات، برندسازی سازمان، اشتراک گذاری اطلاعات و خودکار‌سازی...

مدل RFM چگونه کار می‌کند؟

تجزیه و تحلیل RFM، در هریک از 3 عامل اصلی Recency (تازگی)، Frequency (تکرار) و Monetary value (ارزش پولی)...

تحلیل رفتار مشتریان با مدل RFM

مدل RFM یکی از جدیدترین مفاهیم حوزه بازاریابی است. در این روش برای تحلیل رفتار مشتریان،...