CDP یا همان پلتفرم مدیریت داده به تجزیه و تحلیل عمیق رفتار مشتری، از تمامی دادهها و...
طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از شاخههای پرطرفدار و محبوب برنامهنویسی به شمار میآید....
روش های مختلفی برای بازاریابی جود دارد و شما به عنوان مدیر بخش مارکتینگ یک سازمان باید...
یکی از اهدافی که تیم فروش هر شرکتی دنبال می کند، حفظ مشتریان قدیم و ایجاد حس وفاداری...
بخش فروش روی فروش محصولات و خدمات تمرکز شرکت دارد، ولی بخش بازاریابی به دنبال افزایش...
در این مقاله به بررسی تعریف دقیق و علمی بازاریابی و فروش و معرفی تکنیکهای آنها میپردازیم...
افزایش تعامل تیمی، یکپارچگی اطلاعات، برندسازی سازمان، اشتراک گذاری اطلاعات و خودکارسازی...
تجزیه و تحلیل RFM، در هریک از 3 عامل اصلی Recency (تازگی)، Frequency (تکرار) و Monetary value (ارزش پولی)...
مدل RFM یکی از جدیدترین مفاهیم حوزه بازاریابی است. در این روش برای تحلیل رفتار مشتریان،...