techira

راهنمای کامل جذب مشتری

هزینه جذب مشتری بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است. دو مورد از الویت‌های بازاریابی متداول...

۱۲ اقدامی که هزینه جذب مشتری در سازمان را کاهش می‌دهد

یکی از معیارهای کلیدی که هر کسب و کاری باید برای مارکتینگ خود در نظر بگیرد هزینه جذب...

تفاوت Kpi و Okr

هر چند گاهی اوقات OKR و KPI می توانند کاملا به هم شبیه باشند اما به طور کلی دو سیستم کاملا...

مزایای استراتژی stp چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از استراتژی stp شخصیت مشتریان خود را به خوبی بشناسید. در ادامه...

استراتژی Stp چیست؟

مدل بازاریابی STP از سه کلمه (Segmentation: بخش‌بندی)، (Targeting: هدف‌گیری) و (Positioning: موقعیت‌یابی)...

معرفی انواع فروش مویرگی و کانال‌های آن

فروش مویرگی به مانند همن سیستم مویرگی بدن که خون را به همه بدن می‌رساند، به کمک توزیع‌کننده‌ها...

افزایش فروش و درآمد با ده نکته طلایی برای شناخت مشتری

امروزه مهم‌ترین بخش برای رسیدن به موفقیت پایدار در کسب‌و‌کار، شناخت مشتری است. شما...

پرسونای مشتری (Buyer Persona) چیست؟

درواقع customer persona یا Buyer Personaها نماینده‌های ساختگی از مشتری‌های واقعی به شمار می روند،...

مشتریان چه دغدغه‌هایی برای خرید دارند و راه‌حل آن چیست؟

مشتریان در طی فرایند خرید خود نگرانی‌هایی دارند که باید آنها را شناخته و به عنوان یک...